Promoție Livrare Gratuită
Promoția are ca scop consolidarea imaginii pozitive a Magazinului pentru Crapiști www.rockworld.ro și aprecierea loialității clienților.
§1
Promoția este organizată pe site-ul www.rockworld.ro de către firma ROCKWORLD Łukasz Pawlik, cu sediul în Racibórz la adresa ul. Mikołaja 9A, 47-400 Racibórz, denumită în continuare organizatorul.
§2
La promoție participă orice client înregistrat și autentificat, care are bifate consimțămintele de marketing, iar comanda și țara de livrare îndeplinesc condițiile promoției. Sistemul magazinului recunoaște automat dacă comanda îndeplinește condițiile promoției și oferă opțiunea de livrare gratuită în momentul alegerii metodei de livrare la plasarea comenzii.
§3
Promoția este valabilă din 25.06.2021 până la revocare.
§4
Condiții de participare la Promoția "Livrare Gratuită":
- Depășirea valorii comenzii care îndeplinește regulamentul promoției - pentru țara respectivă inclusă în promoție.
- Deținerea unei comenzi deschise, adică o comandă care nu a fost încă procesată, de ex. plasată recent și încă neambalată, sau o comandă rezultată din divizarea comenzilor anterioare, în care se aflau produse cu termene de livrare mai lungi. În acest caz, organizatorul își rezervă dreptul de a reuni mai multe comenzi ale unui client într-o singură comandă.
Pragurile valorice ale comenzilor care dau dreptul la promoția "Livrare Gratuită" pentru livrări către țările incluse în promoție:
Lituania, Letonia, Estonia - pentru comenzi peste 500 RON
Franța, Belgia, Olanda, Danemarca, Italia, Ungaria, Spania, Croația - pentru comenzi peste 800 RON
Bulgaria, Suedia, Portugalia - pentru comenzi peste 1000 RON
§7
Promoția "Livrare Gratuită" este realizată prin furnizorul indicat în coș pentru comanda respectivă. Dacă clientul alege o altă formă de livrare decât cea propusă automat, livrarea va fi efectuată fără aplicarea promoției "Livrare Gratuită".
§8
Unele produse sau opțiuni ale produselor sunt excluse din Promoția "Livrare Gratuită". Dacă un astfel de produs sau opțiune de produs se află în comandă, informația despre produsele pentru care promoția nu se aplică va apărea în pasul 2 al coșului în timpul plasării comenzii.
Comenzile pentru care sistemul nu a propus opțiunea de livrare gratuită, iar clientul reduce arbitrar valoarea comenzii cu valoarea livrării indicate, vor fi procesate cu întârziere, doar după plata diferenței pentru livrare. În cazul lipsei plății, comenzile vor fi anulate.