Întrebări frecvente
Întrebări frecvente și răspunsuri
Mai jos prezentăm câteva zeci de întrebări frecvent puse împreună cu răspunsurile aferente. Dacă aceste întrebări și răspunsuri nu rezolvă toate îndoielile, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] sau telefonic la numărul +48 883 4747 729 în zilele lucrătoare între orele 11:00 și 18:00, iar sâmbăta între orele 8:00 și 13:00.
Ce înseamnă butonul Cumpără și ce înseamnă Comandă?
Ce înseamnă statutul de disponibilitate "Jest", "Dostępny" și "Na zamówienie"?
Este - produsele cu statutul "este" sunt disponibile în stocul nostru. Menționăm chiar și cantitatea disponibilă a produsului în depozitul nostru - poți achiziționa aceste produse prin orice metodă de plată (ramburs, transfer bancar, rate).
Disponibil - produsele cu statutul "disponibil" - poți achiziționa orice cantitate, însă timpul de așteptare pentru livrare depinde de faptul dacă se află în depozitul nostru sau în cel extern, precum și de cantitatea de produse comandate. De exemplu, dacă sunt disponibile 2 produse și comanzi 3 bucăți, comanda poate avea un timp de livrare prelungit sau poate fi împărțită în 2 pachete, din care primul este trimis imediat după plasarea comenzii, iar al doilea după aducerea bucății lipsă din depozitul extern. Produsele cu acest statut pot fi achiziționate prin orice metodă de plată (ramburs, transfer bancar, rate).
La comandă - produsele cu statutul "la comandă" sunt aduse special pentru comanda clientului - poți achiziționa aceste produse doar prin plata integrală în avans, achitând un avans de 100% (poți achiziționa aceste produse și prin sistem de rate).
Care este timpul de așteptare pentru produse?
Care este timpul de așteptare pentru produsele cu statut de disponibilitate disponibil?
Care este timpul de așteptare pentru produsele cu statutul de disponibilitate la comandă?
De ce lângă produs este un buton gri cu textul "brak towaru"?
De ce nu pot adăuga produsul în coș?
De ce în lista de selecție nu apar toate produsele disponibile care sunt conforme cu descrierea?
Esteți sigur că produsul pe care l-am comandat este disponibil în stoc?
Trebuie să mă înregistrez/să îmi creez un cont pentru a face cumpărături?
Pot să plătesc pentru cumpărături în magazinul online cu un card de credit?
Pot fi plătite achizițiile către curier la livrare sau prin transfer bancar pentru a nu fi nevoie să am bani pregătiți pentru curier?
Pot să cumpăr în rate?
Nu știu dacă plata prin transfer bancar sau PayU a fost realizată corect. Ce ar trebui să fac?
Nu știu ce se întâmplă cu comanda mea. Ce ar trebui să fac?
Pot să primesc o factură pentru produsele comandate?
Care este costul de expediere pentru produsele comandate?
De la ce sumă sunt livrările gratuite?
Cât de repede / Când va fi expediată comanda mea?
La ce oră sunt ridicate coletele de către curier?
Voi primi un număr de scrisoare de trăsură?
Pot să stabilesc ora de livrare a mărfii?
Pot să ridic personal produsele comandate în magazinul online din magazinul fizic?
Cum ar trebui să depun o reclamație referitoare la un produs sau la modul de realizare a comenzii?
Datele mele de pe cardul de credit sunt în siguranță?
Datele mele personale sunt în siguranță?
Da. Magazinul are implementată o politică de securitate, iar colectarea datelor personale este raportată la GIODO.